برترین کشورها از نظر تعداد کاربر اینترنت
دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : mely

برترین کشورها از نظر تعداد کاربر اینترنت



ایران رکورد دار بیشترین کاربران اینترنت در خاورمیانه در سال 2011 شد.



مهر: آمار جدید تعداد کاربران اینترنت جهان نشان می‌‌دهد که ایران با ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر، توانسته است سهم ۴۷ درصدی از کاربران اینترنت خاورمیانه را به خود اختصاص دهد و رکورد دار بیشترین تعداد کاربر در این منطقه باشد.

وب سایت Internet World Stats آمار جدید خود را از تعداد کاربران جهان تا پایان دسامبر سال ۲۰۱۱ منتشر کرده است که بر اساس آن قاره آسیا با یک میلیارد و ۱۶ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۷۶ کاربر بیشترین بخش تعداد کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده است.

اروپا با ۵۰۰ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۶۸۶ کاربر پس از آسیا در رتبه دوم قرار گرفته و آمریکای شمالی با ۲۷۳ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۴۶ کاربر رتبه سوم را به دست آورده است.

جدول رتبه مناطق مختلف دنیا از نظر تعداد کاربر اینترنت



بر اساس این گزارش، هر قاره نسبتی خاصی را از کل درصد کاربران جهان به خود اختصاص داده است، قاره آفریقا ۶.۲ درصد، آسیا ۴۴.۸ درصد، آمریکای شمالی ۱۳ درصد، آمریکای لاتین ۱۰.۱ درصد، اقیانوسیه یک درصد، خاورمیانه ۳.۳ درصد و اروپا ۲۲.۷ درصد از کل کاربران اینترنت در جهان را تشکیل می‌دهند.

در میان کشورهای آفریقایی کشور نیجریه با ۴۵ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۲۰۰ کاربر بیشترین تعداد کاربران آفریقایی را در اختیار دارد. کشورهای چین از آسیا با ۵۱۳ میلیون کاربر، ایالات متحده آمریکا در آمریکای شمالی با ۲۴۵ میلیون کاربر، برزیل در آمریکای لاتین با ۷۵ میلیون ۹۸۲ هزار کاربر، استرالیا در اقیانوسیه با ۱۹ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۸۳۲ کاربر، ایران در خاورمیانه با ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر و آلمان در اروپا با ۶۵ میلیون و ۱۲۵ هزار کاربر بیشترین تعداد کاربران را در هر قاره به خود اختصاص داده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها